Wednesday 10 April 2013

Me & Eiffel Tower

 
Entry kali nak cerita tempat2 Eiffel Tower yang aku pernah pegi.

FAKE Eiffel Tower!!!

Kumpul duit dulu nak pegi yang original punya Eiffel, duit yang sangat banyak diperlukan..

Ada Chinese character kat Eiffel ni.
Ni Eiffel kat Wonder of the World kat Shenzhen, China. Panas sampai berpeluh ketiak pusing tempat ni. 

Besar ya amat, ada tempat yang tak sempat cover.
 
Tapi gigih kan pakai jaket sebab pagi tu keluar dari hotel kat Hong Kong tu sejuk sampai ke tulang. Nak bukak simpan dalam beg, beg dah penuh sebab pakai slingbag je.

Kak Limah & Eiffel Tower at Trans Mall Bandung
Yang ke-2 ni aku jumpa kat Trans Mall Bandung, Indonesia. Ni betul2 depan pintu masuk Trans Mall Studio. Tapi tak masuk pon dalam tu. 


Ko pernah jumpa tepi Eiffel Tower ada pokok nyoq??


Ni Eiffel Tower yang ke-3 aku pernah jumpa. Yang ni kat Boracay Island, Filipina. Serius cantik beach ni. Korang tengok pasir puteh tu?? Aku saja je tanak crop gambar ni nak bagi korang tengok pasir tu memang PUTEH, kan??!!?? 

Aku memang akan merepeat tempat ni beserta ngn Cebu Island & Palawan sekali. 

Bukan Palawan kat Sentosa tu..

Yang tu FAKE jugak. 

Kenapa la hidup aku bertuah dapat pegi tempat tak ori je..


No comments:

Post a Comment