Wednesday 26 June 2013

Zhafran ~ now and then

Zhafran dan Aunty Jea. Masa ni baru sari balik dari Kota Kinabalu. 25 Dec 2012 cuti Krismas.

Date gambar : 25 Dec 2012. Location: Rumah mak bapak Zhafran. Kak Limah & Zhafran
Rambut kusut masai, kaki sakit, jalan sedikit pelik dan super slow. 

Date gambar: 26 June 2013. Location: sama as gambar atas. Zhafran & Kak Limah
 Nampak penyangkut kunci kat dinding (bentuk small gongs) tu? Gambar first takde kan gong tu. Sebabnya gambar first tu kitaorang tengah tunggu Aunty Huda datang jemput kitaorang untuk makan2 kat Madam Kwan KLCC sebab ada yang nak belanja. 

Dan kitaorang ada tukar2 hadiah. Bukan sebab bagi hadiah sempena Krismas. Just tetiba memasing ada benda nak bagi so kitaorang setuju nak jumpa and bagi hadiah time tu. Aku kebetulan g Sabah, belilah something yang keSabahan untuk dorang.

Nilah small gongs tu dari aku. Gambar dari Whatsapp Aizul.
And nilah rupa meja makan kami kat Madam Kwan tu. Aku punya hadiah yang bungkus warna biru belah kanan tu. Aku balut guna pembalut 'Wedding Day'. Tu je yang ada kat umah. 

Yang 3 kat depan aku tu, bungkus pakai kain tudung! Kau mampu?? Bunga2 tu bunga telur terextra kenduri kawen beliau.


Haa spesel tak Jewellery box ni dari Mak Zhafran?? 

Gambar dari Whatsapp Aizul

 Lagi spesel bila aku tak dapat!

Sebab mak Zhafran tersilap kira!!!!!! Danggg mu...

2 comments:

  1. hahaha..sampai skarang mak zhafran tak bagi bagi lagi kan.. eee comel betul zhafran tu.. mesti mcm mak dia kan?

    yang benar..

    mak zhafran

    ReplyDelete