Tuesday 28 July 2015

Mengejar Cherry Blossoms di Korea Selatan ~ National Assembly

Date : 9 April 2015

Time ni aku tak keluarkan kamera pun, just enjoying the moment. Tetiba time nak post entry ni baru carik2 kat folder yang kawan2 setrip whatsapp.

Kalau sumber kamera aku, non hadoo :(

Chinese mainland punya ramai time ni. Berbas-bas. 

Perangai nauzubillah!










Date : 16 April 2015

Malangnya time ni dah tak ranum dah. Time aku rajin nak keluarkan kamera. Hampeh la plak..
Nak tengok pon tak best :(


Seberang jalan last week yg super best. Tapi arini dah suram.

Beza giller!!

Kalau tak best kita letak Kwangsoo jadi model :p

Di sini aku letak gambo compare kat tempat yang sama diff time (one week diff). Beza sangatkan?


Actually both time pun kami tak pegi yg dekat Hangang River tu, main pusing-pusing National Assembly building ngan KBS je sebab memang tujuan nak ke KBS pun.

















11 comments:

  1. Jadi memang ada beza awal dan pertengahan april, memang jauh beza, sedih sungguh time saya pergi dah keguguran, takpe mungkin rezeki akan datang

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu dia ada next time :p

      smgu je pun tapi beza nya besar lahai..

      Delete
  2. bile la aku nak sampai sini time cherry blossom

    ReplyDelete
    Replies
    1. In Shaa Allah kalau kata Azra memang aku percaya dia akan datang spring ke korea. eh bukan dah ke??

      Delete
    2. aku same kes mcm radin ... pi time spring tapi cherry blossom semua dah keguguran ... sedey tau

      Delete
  3. wah bestnya... maknanya kena set time betul-betul lah kan kalau salah timing je huhuhu terlepas le..

    Cantik sangat

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah datenya tak menentu, kalau tgk kat korea tourism pun hjg2 baru dia update date cherry blossoms. kita yg jauh ni boleh agak2 je.

      Delete
  4. Stress aku tgk gmbo ko sminggu sblm tuh..huhu aku pi dah senduuuu...

    ReplyDelete
  5. Lepas seminggu baru ko rajin nak keluarkan camera kan. Aku nextrip kalau xjumpa cherry blossom, sah2 akan layan canola jelah.

    ReplyDelete