Thursday, 5 March 2015

Superstar Libra Cruise dari P.Pinang ke Phuket & Krabi

Segar dari ladang.

20 comments:

  1. Replies
    1. In Shaa Allah best, DJ.

      Makan2 lg pastu tgk show, byk xtvt. Kalau tak turun darat (phuket & krabi) pon ok.

      Delete
  2. wah kwang soo naik cruise pulak......

    ReplyDelete
    Replies
    1. nasib tak kena tgl sbb masuk mesin basuh..hehe

      Delete
  3. Amboiii kwangsoo .....berjln je kejenyee

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg mengomen pon apa kurangnya..hehe

      Delete
  4. untung la jadik kwangsoo... dapat menumpang pi mane2 :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. naseb beliau sedar diri menumpang..haha

      Delete
  5. kwangso kau tu mabuk laut tak jea?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tuan dia yg mabok smbil ketar2 lutut nak muntah..hehe

      Delete
  6. asyik bawak Kwang Soo je...bila turn Kim Joong Kook..untung lah jadi Kwang Soo...naik CRUISE yg mahal tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cruise yg termurah dr harga mahal (ntah apa2 ntah explain) hahaha

      almaklum la mampu ambik bilik deck plg bwh, ala2 jack dawson menang game poker..hihi

      Delete
    2. Kim Joong Kook? Kim Sa Lam laa jawapnya... Hi Hi Hi...

      Delete
  7. Sila lah rajinkan diri bentang aktiviti ko selama berhari2 atas laut tu ye. Btw, bulan depan Kwang Soo nak ikut aku x. Haritu aku dah pelawa tapi dia bagitau kena tanya ko dulu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. InShaa Allah rajin..hehe

      Kwangsoo boleh follow kalau tuan kwangsoo takde trip..hehe

      Delete
    2. And sila siapkan juga entry Myanmar. Buang angin malas please.

      Delete
  8. Untungla KwangSoo asyik jalan je? Myanmar pe citer weiii? Hahaha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myanmar tergendala sebentar, virus malas melanda utara semenanjung..hehe

      Delete
  9. Aku dah lama nak naik tongkang ni.. Tapi... Sampai skrg tak dapat2... Ha Ha Ha...

    ReplyDelete